dinsdag 27 oktober 2009

Uitzendorganisatie Just in Time

Just in Time creëert meerwaarde voor werknemers en werkgevers door werkaanbod en werkvraag flexibel en effectief te matchen. Daarvoor biedt Just in Time maatwerkoplossingen.


Just in Time maakt deze match op een persoonlijke en betrokken manier. Dit resulteert in langdurige samenwerking met klanten en goed werkgeverschap.

Paardestraat 23

6131 HA Sittard

Tel: 046-4584000
Fax: 046-4584491

E-mail: info@justintime.nl
http://justintimesittard.hyves.nl/ 
 
itzendorganisatie Just in Time kent haar oorsprong als een organisatie dat zich voornamelijk richtte op het aanbieden van technisch personeel aan de technische klant. De focus lag op de klant. Wie zijn klant echt kent is onverslaanbaar. Echter, gezien de ontwikkeling binnen de uitzendbranche maar ook gezien de veranderingen binnen de markt door fusies en internationalisering is het van groot belang om niet alleen klantgericht, maar vooral marktgericht te werken. Marktgericht opereren betekent dat je je klant optimaal geeft wat hij vraagt en dit met de juiste informatie in handen beter, goedkoper en sneller probeert te doen dan de concurrent.


Just in Time is zich hier zeer goed van bewust en heeft dan ook een switch gemaakt, want de eisen van de klant worden steeds hoger en men shopt makkelijker tussen de verschillende aanbieders. De aanbieder (de uitzendorganisatie) moet alle zeilen bijzetten om haar klanten te behouden, en moeten enorm goed op de hoogte zijn van alles wat er op de markt speelt.

Voor Just in Time is het essentieel dat er voldoende opdrachtgevers zijn, maar ook dat er voldoende kandidaten zijn om aan de vraag te kunnen voldoen. Just in Time richt zich op de onderstaande speermarkten:

1. industrie en techniek
2. zakelijke dienstverlening
3. transport en logistiek
4. overheid en onderwijs
5. horeca, sport en recreatie

Just in Time matcht werkaanbod met werkvraag. Het is niet alleen belangrijk dat er voldoende opdrachtgevers zijn, maar ook dat er voldoende gekwalificeerde kandidaten zijn om aan de vraag te voldoen. De aanbiedersmarkt van Just in Time is onder te verdelen in de volgende doelgroepen:


1. niet gediplomeerde schoolverlaters
2. studenten
3. gediplomeerde schoolverlaters
4. werkzoekenden (zonder werk, vanuit een andere baan of ‘in between jobs’)
5. herintreders
6. gepensioneerden/prépensioeners
7. reïntegranten

Geen opmerkingen: